Golden Rose noviteti

March 20, 2018


Skoro mi je stigao paket od Golden Rose-a i sada kada sam isprobala sve proizvode napokon mogu sa vama da podelim utiske.



Krenuću od Cookie labela koje miriše na čokoladu i iako volim čokoladu, iz nekog razloga nisam ljubitelj proizvoda koji tako mirišu, međutim miris nije previše jak a labelo odlično hidrira usne, a možete ga koristiti i kao prajmer. Sada naravno imam želju da probam i ostale, a oni koji su mi najviše zapali za oko su Blueberry i Ice Mint, kako zbog boje, tako i zbog naziva. I moram da napomenem da mi se mnogo sviđa pakovanje, i ovakva labela su mi mnogo zanimljivija od onih u klasičnim pakovanjima.


Sledeći proizvod je Metalik sjaj za usne. Ovo nije jedan od onih sjajeva za usne koji kada nanesete ispadne skoro providan, već je boja veoma jaka i skoro pa je kao kremasti karmin. Nije previše lepljiv tako da nećete morati non stop da brinete da li vam je ostao na zubima. Ja sam sjajeve za usne davno prestala da koristim ali ovo je nešto potpuno drugačije i vredi probati.



Ovaj Total Cover puder je 2 u 1, tj. korektor i puder u jednom. Što se tiče nijanse ne odgovara mi jer je za moje lice previše narandžast, zbog čega ću ga pokloniti drugarici. Ali svejedno sam ga isprobala kako bih proverila kvalitet i  moram da kažem da me je Golden Rose prijatno iznenadio. Odlično mi je ujednačio ten i prikrio nepravilnosti, kao i podočnjake. Mislim da je dobra zamena za korektor a ono što mi se najviše sviđa je baš to što je 2 u 1, pa ne morate da usklađujete nijansu pudera i korektora. Ja ne mislim da je cena uvek jednaka kvalitetu, tako da sam prestala da koristim skuplje pudere i  kada sam počela da isprobavam neke pristupačnije shvatila sam da i nije velika razlika. Pogledala sam ostale nijanse na Golden Rose sajtu i videla da imaju Porcelain koja je veoma svetla i to je sigurno sledeći puder koji ću uzeti.





Ne mogu da verujem da mi je ovo prva Golden Rose senka u prahu, znala sam da su njihove senke odlične ali iz nekog razloga nisam do sada kupila nijednu, mada iskreno retko uzimam senke, jer se obično uhvatim za jednu paletu i koristim je svaki dan. Ovo je Metalik senka 02 Cinnamon i veoma je dobro pigmentisana, ali naravno kao i sve ostale senke za savršenu pigmentaciju morate koristiti korektor. Nijansa mi se veoma dopada i što se ovih senki tiče u ponudi imaju veoma zanimljive boje, a ja imam ogromnu želju da isprobam Moondust i Rosette.




Poslednji proizvod je Metalik olovka za oči, 02. Olovka je veoma kremasta, tako da se lako nanosi, a pigmentacija je odlična. Meni je ova nijansa veoma zanimljiva i volim da je nosim. A naravno morala sam da isprobam i na usnama i eto to je još jedna namena koju može imati, ako volite da eksperimentišete sa proizvodima i koristite ih na više načina.




Nadam se da sam vam bar malo pomogla ovom recenzijomo oko odabira proizvoda i recite mi u komentarima koji proizvod biste najviše želele da isprobate :D

You Might Also Like

1 comments

Thanks for visiting my blog. You can comment in Serbian, English, Italian and Spanish :)
And if you follow me, let me know, so that I can follow back.